Το ήμισυ του παντός

Δεν θα μπορούσε να είναι καμιά άλλη από την αρχή φυσικά.

Tο
e-κοπάνα μπαίνει στην μετα-ξεμπλόγκαρε εποχή, η οποία αναμένεται συναρπαστικότερη. Ο λόγος;

Ποτέ δεν μου άρεσε το Σκέφτομαι και Γράφω, πόσο μάλλον η Έκθεση αργότερα, και αυτό γιατί δεν επέλεγα ο ίδιος το θέμα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, αντί να μου ζητούν να εκθέσω τις δικές μου απόψεις επί του θέματος, έπρεπε να αποστηθίζω δέκα τυπικές απόψεις κάποιου δοκιμιογράφου για διάφορα κλισέ θέματα όπως κοινωνικός κομφορμισμός, περιβαλλοντική εκπαίδευση και παγκοσμιοποίηση. Έτσι και σε αυτόν τον διαγωνισμό, όπου ο στόχος ήταν η ανάπτυξη πέντε κλισέ θεμάτων, δεν θα μπορούσα να είχα απολαύσει την συγγραφή τους, ούτε να είχα εκθέσει σε βάθος τις πραγματικές μου απόψεις, παρόλο που ανέκαθεν μου άρεσε να γράφω.

Τώρα, και αφού ο διαγωνισμός έληξε, μπορώ να γράψω για ό,τι θέλω, όποτε και όπως το θέλω. Και αυτό θα κάνω.


Μείνετε συντονισμένοι!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου